Švietimo įstaigų naujienos
SKAITMENINIŲ ĮGŪDŽIŲ TOBULINIMAS ITALIJOJE IR PRANCŪZIJOJE
Nuo 2022 m. kovo mėnesio Gruzdžių gimnazijos mokytojų komanda vykdo projektą “Hibridinio ugdymo galimybės”, kurio koordinatorius Gruzdžių gimnazijos istorijos mokytojas Audrius Mickevičius. “Erasmus” KA1 projektas „Hibridinio ugdymo galimybės“ (Nr. 2021-2-LT01-KA122-SCH-000041833) yra skirtas įgyti įgūdžius ir kompetencijas, kurios suteiktų galimybę keisti ugdymo procesą, didinant skaitmeninio, hibridinio ugdymo naudojimą ugdymo procese.
2022 m. gegužės 24-28 dienomis Gruzdžių gimnazijos mokytojos A. Belskienė ir A. Lengvenienė dalyvavo „Erasmus“ KA1 darbuotojų kvalifikacijos kėlimo mokymuose „Interactive ICT-based, web and digital tools for an effective blended, flipped and cooperative learning“, kurie vyko Italijoje, Padovos provincijoje. Mokymuose dalyvavo pedagogai iš Lietuvos, Portugalijos, Ispanijos, Slovakijos ir Graikijos. Mokymų lektorius – Alessandro Gariano. Mokymai vyko 5 dienas, kurių metu dalyviai diskutavo temomis, susijusiomis su ugdymo proceso organizavimu naudojant informacines technologijas (IT) bei dalinosi patirtimi. Pristatydamas įvairius mišriam ir hibridiniam mokymui pritaikytus IT įrankius (Flipgrip, Coggle, Nearpod, Padlet, Canva, Genially, edPuzzle) lektorius akcentavo aktyvų mokinių į(si)traukimą į ugdymo(si) procesą. Diskutuodami su kitų šalių pedagogais apie Europos švietimo privalumus ir trūkumus, susipažino su kitų šalių švietimo sistemomis, taikomomis inovacijomis, darbo būdais. Mokymams pasibaigus mokytojos sėkmingai taiko įgytas žinias, taip paįvairindamos pamokas pasirinktų IT įrankių naudojimu.
2022 m. spalio 24-28 dienomis A. Mickevičius tęsdamas projekto įgyvendinimą dalyvavo „Erasmus“ KA1 darbuotojų kvalifikacijos kursuose „DIGITAL GAMES & STORYTELLING“ Prancūzijoje, Paryžiuje. Penkių dienų kursuose dalyvavo mokytojai iš Ispanijos, Rumunijos, Vokietijos, Čekijos ir Lietuvos. Kvalifikacijos tobulinimo kursus vedė ANATOLIA EDUCATION organizacijos lektorė Yildiz Alice. Lektorė, teigė, kad skaitmeniniai žaidimai, skaitmeninės priemonės vis labiau įsigali ugdymo procese. Kvalifikacijos kursuose buvo pristatytos ne tik teorinės žinios, bet ir praktiniai dalykai. Teko atlikti užduotis individualiai, porose bei grupėse. Galėjome pabendrauti su kitų šalių atstovais, aptarti jų sėkmes ir nesėkmes diegiant įvairius skaitmeninius įrankius. Sukurta puiki atmosfera, įgyta nepakartojama patirtis leido susipažinti su skirtingų valstybių atstovais ir jų švietimo sistemomis. Viena diena buvo išskirtinė, kurios metu mes galėjome pasijusti mokiniais. Buvome suskirstyti į grupes ir turėjome atlikti užduotis pasitelkiant skaitmeninę Actionbound programėlę. Kursų metu mokėmės ugdymo procese pritaikyti Actionbound, Eyejack, Quiver, Learningapps, Storyjumper ir kitas skaitmenines programėles. Praplėstas kultūrinis akiratis – susipažinta su žymiausiomis Paryžiaus vietomis: Eifelio bokštu, Eliziejaus laukų alėja, Triumfo arka ir kitais objektais.
Kvalifikacijos tobulinimo kursuose Gruzdžių gimnazijos mokytojai patobulino skaitmeninius gebėjimus, išmoko naudoti įvairius skaitmeniniais įrankius. Savaitė Italijoje ir Prancūzijoje buvo kupinos aktyvių veiklų, tarpkultūrinio bendravimo ir pažinimo. Tikimės ir toliau dalyvauti Erasmus+ projektinėse veiklose.
Belskienė, A. Lengvenienė, A. Mickevičius
***Apie viešinimą dalyviai informuoti
Informacija atnaujinta 2022-11-07 15:21
Komentarai
{{msg}}