Šiaulių rajono savivaldybės administracijos direktoriaus
2021 m. sausio 7 d. įsakymu Nr. AK-19
ŠIAULIŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS
SOCIALINĖS PARAMOS SKYRIAUS
VYRIAUSIOJO SPECIALISTO
PAREIGYBĖS APRAŠYMAS
I SKYRIUS
PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA
1. Pareigybės lygmuo – vyriausiasis specialistas (IX lygmuo).
2. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas tiesiogiai pavaldus skyriaus vedėjui.
II SKYRIUS
VEIKLOS SRITIS
3. Pagrindinė veiklos sritis:
3.1. administracinių paslaugų teikimas.
4. Papildoma (-os) veiklos sritis (-ys):
4.1. stebėsena ir analizė;
4.2. finansų valdymas;
4.3. veiklos planavimas.
III SKYRIUS
PAREIGYBĖS SPECIALIZACIJA
5. Pagrindinės veiklos srities specializacija:
5.1. Socialinių paslaugų teikimo administravimas.
6. Papildomos (-ų) veiklos srities (-čių) specializacija:
6.1. Socialinių paslaugų, jų poreikio analizė ir vertinimas;
6.2. Lėšų socialinėms paslaugoms planavimas ir kontrolė;
6.3. Socialinių paslaugų teikimo organizavimas ir kontrolė.
IV SKYRIUS
FUNKCIJOS
7. Konsultuoja priskirtos srities klausimais.
8. Koordinuoja asmenų priėmimą ir aptarnavimą.
9. Nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl administracinių paslaugų teikimo veiklų vykdymo arba prireikus koordinuoja prašymų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl paslaugų teikimo veiklų vykdymo nagrinėjimą, rengia sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja sprendimų ir atsakymų rengimą.
10. Organizuoja administracinių paslaugų teikimą arba prireikus koordinuoja paslaugų teikimo organizavimą.
11. Rengia ir teikia informaciją su administracinių paslaugų teikimu ir susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su paslaugų teikimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
12. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl administracinių paslaugų teikimo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl paslaugų teikimo rengimą.
13. Atlieka skaičiavimus ir prognozavimą arba prireikus koordinuoja skaičiavimų ir prognozavimų atlikimą.
14. Rengia ataskaitas, išvadas ir kitus dokumentus arba prireikus koordinuoja ataskaitų, išvadų ir kitų dokumentų rengimą.
15. Rengia ir teikia pasiūlymus su stebėsena ir (ar) analize susijusiais klausimais.
16. Atlieka išankstinę, einamąją ir paskesnę finansų kontrolę arba prireikus koordinuoja išankstinės, einamosios ir paskesnės finansų kontrolės atlikimą.
17. Apdoroja su veiklos planavimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su veiklos planavimu susijusios informacijos apdorojimą.
18. Atlieka veiklos planavimo dokumentų įgyvendinimo stebėseną ir vertinimą arba prireikus koordinuoja veiklos planavimo dokumentų įgyvendinimą ir vertinimą.
19. Rengia teisės aktų projektus bei kitus dokumentus, susijusius su veiklos planavimo įgyvendinimu ar stebėsena, arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų bei kitų dokumentų dėl veiklos planavimo įgyvendinimo ar stebėsenos rengimą.
20. Vykdo viešųjų pirkimų organizatoriaus funkcijas, rengia sutarčių ir socialinių programų projektus.
21. Atstovauja savivaldybės administracijos interesams visų institucijų teismuose dėl asmens apribojimo, teikia išvadas / atsiliepimus pilnamečių asmenų globos / rūpybos klausimais.
22. Koordinuoja asmens gebėjimo pasirūpinti savimi ir priimti kasdienius sprendimus vertinimo ir išvadų pateikimo procesą.
23. Koordinuoja Socialinių paslaugų centro veiklą bei priima sprendimus dėl socialinių paslaugų, teikiamų centre, skyrimo bei nutraukimo, rengia teisės aktų projektus, susijusius su centro veikla.
24. Pavaduoja skyriaus vedėją jo atostogų metu.
25. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
V SKYRIUS
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
26. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
26.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
26.2. studijų kryptis – socialinis darbas (arba);
26.3. studijų kryptis – viešasis administravimas (arba);
arba:
26.4. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
26.5. darbo patirtis – socialinių paslaugų organizavimo ar teikimo srities patirtis;
26.6. darbo patirties trukmė – ne mažiau kaip 1 metai.
VI SKYRIUS
KOMPETENCIJOS
27. Bendrosios kompetencijos ir jų pakankami lygiai:
27.1. vertės visuomenei kūrimas – 3;
27.2. organizuotumas – 3;
27.3. patikimumas ir atsakingumas – 3;
27.4. analizė ir pagrindimas – 4;
27.5. komunikacija – 4.
28. Specifinės kompetencijos ir jų pakankami lygiai:
28.1. informacijos valdymas – 3;
28.2. kontrolės ir priežiūros proceso valdymas – 3.