1. Pareigybės lygmuo – vyriausiasis specialistas (IX lygmuo).
2. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas tiesiogiai pavaldus seniūnui.
II SKYRIUS
VEIKLOS SRITIS0
3. Pagrindinė veiklos sritis:0
3.1. administracinių paslaugų teikimas.
4. Papildoma (-os) veiklos sritis (-ys):0
4.1. dokumentų valdymas.
III SKYRIUS
PAREIGYBĖS SPECIALIZACIJA0
5. Pagrindinės veiklos srities specializacija:0
5.1. seniūnijos teikiamų administracinių paslaugų teikimas.
6. Papildomos (-ų) veiklos srities (-čių) specializacija:0
6.1. seniūnijos dokumentų valdymas.
IV SKYRIUS
FUNKCIJOS
7. Apdoroja su administracinių paslaugų teikimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su paslaugų teikimu susijusios informacijos apdorojimą.
8. Konsultuoja priskirtos srities klausimais.
9. Nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl administracinių paslaugų teikimo veiklų vykdymo arba prireikus koordinuoja prašymų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl paslaugų teikimo veiklų vykdymo nagrinėjimą, rengia sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja sprendimų ir atsakymų rengimą.
10. Rengia ir teikia informaciją su administracinių paslaugų teikimu ir susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su paslaugų teikimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
11. Rengia ir teikia pasiūlymus su administracinių paslaugų teikimu susijusiais klausimais.
12. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl administracinių paslaugų teikimo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl paslaugų teikimo rengimą.
13. Apdoroja su dokumentų valdymu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su dokumentų valdymu susijusios informacijos apdorojimą.
14. Į apskaitą įtraukia bylas arba prireikus koordinuoja bylų apskaitą.
15. Organizuoja archyvinių dokumentų saugojimą ir naudojimą arba prireikus koordinuoja archyvinių dokumentų saugojimo ir naudojimo organizavimą.
16. Rengia dokumentacijos planą ir registrų sąrašą arba prireikus koordinuoja dokumentacijos planų ir registrų sąrašų rengimą.
17. Rengia ir teikia pasiūlymus su dokumentų valdymu susijusiais klausimais.
18. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl dokumentų valdymo veiklų vykdymo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl dokumentų valdymo veiklų vykdymo rengimą.
19. Ruošia ir perduoda dokumentus valstybės archyvui arba prireikus koordinuoja dokumentų valstybės archyvui ruošimą ir perdavimą.
20. Atlieka einamąją finansų, skirtų seniūnijai, kontrolę.
21. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
V SKYRIUS
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
22. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:0
22.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
22.2. studijų kryptis – viešasis administravimas;
22.3. studijų kryptis – vadyba;
arba:
22.4. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
22.5. darbo patirtis – dokumentų valdymo srities patirtis;
22.6. darbo patirties trukmė – ne mažiau kaip 1 metai.
VI SKYRIUS
KOMPETENCIJOS
23. Bendrosios kompetencijos ir jų pakankami lygiai:0
23.1. komunikacija – 3;
23.2. analizė ir pagrindimas – 3;
23.3. patikimumas ir atsakingumas – 3;
23.4. organizuotumas – 3;
23.5. vertės visuomenei kūrimas – 3.
24. Specifinės kompetencijos ir jų pakankami lygiai:0