Šiaulių rajono savivaldybė


Šiaulių rajono savivaldybės administracija
Vilniaus g. 263, LT-76337 Šiauliai
Tel. (8 41)  59 66 42,  faksas (8 41)  52 38 86,
El. p. prim@siauliuraj.lt
Biudžetinė įstaiga 
Juridinių asmenų registras
Įstaigos  kodas 188726051


  E. Demokratija
  • Kur kreiptis dėl informacijos?
  • Gyventojų prisijungimas
  • E. apklausos
  • E. konsultavimas
  • E. peticija
  • E. forumas
  • E. skundai
  • Pranešk apie pažeidimą
  • posėdžių transliacija
  • posėdžių klausimai
  • DUK
  •   Virsutinis
  • Savivaldybė
  • Naujienos
    Šiaulių rajonas
    Heraldika
    Istorija
    Geografija
    Teritorija
    Gyventojai
    Keliai
    Gamta
    Bendruomenės
    Bendruomeninės veiklos rėmimas
  • VEIKLOS SRITYS
  • Aplinkos apsauga
    Aktualijos
    Atliekos
    Tvarkymą reglamentuojantys dokumentai
    Komunalinės atliekos
    Antrinės žaliavos
    Pavojingos atliekos
    Žaliosios atliekos
    Aplinkos apsaugos skyrius
    Skyriaus struktūra, nuostatai
    Skyriaus veiklos ataskaitos
    Aplinkos apsaugos programa
    Aplinkosauginis švietimas
    Aplinkos apsaugos rėmimo specialioji programa
    Kraštovaizdis
    Reglamentuojantys dokumentai
    Saugotini želdiniai
    Leidimų išdavimo tvarka
    Prašymo forma
    Sodinamų želdinių planai
    Medžioklės prevencija
    Oras
    Saugomos teritorijos ir objektai
    Biosferos poligonai, NATURA teritorijos
    Gamtos paveldo objektai
    Draustiniai
    Regioniniai parkai
    Lankstinukas - žemėlapis
    Vanduo
    Bendradarbiavimas
    Civilinė metrikacija
    Aktualijos jaunavedžiams
    Darbo laikas
    CMS informuoja
    Teikiamos paslaugos
    Prašymai įregistruoti santuokas
    Veikla
    Civilinė sauga
    Ekonomika
    Aktualu
    Ekonomikos apžvalga
    Licencijos (leidimai)
    Strateginis planavimas
    Jaunimas
    Aktualijos
    Jaunimo reikalų taryba
    Jaunimo organizacijos
    Jaunimo politika
    Bendrasis konkursas
    Mobilus darbas su jaunimu
    Nuorodos
    Kelių priežiūra
    Negyvenamųjų pastatų ir patalpų nuoma
    Nekilnojamo turto pardavimas
    NVO ir kitos organizacijos
    Naujienos
    NVO taryba ir nuostatai
    NVO sąrašas
    Bendruomeninės veiklos rėmimas
    Religinių bendruomenių veiklos rėmimas
    Projektai
    Įgyvendinami projektai
    Įgyvendinti projektai
    Integruota teritorijų vystymo programa
    Naudinga informacija
    Viešoji tvarka
    Gyvūnų gerovė
    Maudyklų būklės stebėsena
    Sanitarija
    Triukšmo prevencija
    Sportas
    Sporto naujienos
    Programų ir projektų rėmimas
    Sporto renginiai
    Sporto mokykla
    Sporto taryba
    ŠRVMKL
    Klubai
    Naudingos nuorodos
    Socialinis būstas
    Aktualu
    Sveikata
    Aktualijos
    Bendruomenės sveikatos taryba
    Švietimas
    Švietimo įstaigų veiklos naujienos
    Švietimo naujienos
    Švietimo įstaigos
    Ikimokyklinis ir priešmokyklinis ugdymas
    Ugdymo programų įgyvendinimas
    Vaikų darželio steigimas
    Mokyklų tinklas
    Mėnesio darbo planai
    Naudingos nuorodos
    Neformalus vaikų švietimas
    NVŠ tikslinis finansavimas
    Projektai
    Projekto „LECTIO DE VIA“ veikla
    Projekto „Lyderių laikas 3“ veikla
    Statistika ir ataskaitos
    Ugdymo organizavimas
    Užimtumo didinimo programos įgyvendinimas
    Žemės nuomos mokestis
    Žemės ūkis
    Bendra informacija
    Aktualijos melioracijos klausimais
    Valstybės pagalbos teikimas
    Melioracijos darbų programa
    Technikos registracija, apžiūra
    Ūkio registravimas
  • Gyventojams
  • Bendrojo naudojimo objektų administravimas
    Daugiabučių namų atnaujinimas
    El. sąskaitos už atliekų tvarkymą
    Karjeros galimybės
    Savivaldybės administracijoje
    Savivaldybės pavaldžiose įstaigose
    Kultūra
    Renginiai
    Šį mėnesį
    Kultūros skyrius
    Aktualijos
    Nuostatai, programos
    Kultūrinė veikla
    Kultūros ir meno premijos
    Leidybos finansavimo tvarka
    Etninės kultūros ir tradicinių amatų centras
    Viešoji biblioteka
    Apie biblioteką
    Renginiai bibliotekose
    Kultūros centras
    Kultūros paveldas
    Informacija
    Kapinių sąrašai
    Stebėsenos planas
    Mobilizacija
    Pagalba gaisro, stichinių nelaimių atveju
    Policija informuoja
    Socialinė parama
    Socialinių paslaugų centras
    Sveikatos priežiūros įstaigos
    Švietimo paslaugų centras
    Tarifai, mokesčiai, lengvatos
    Transportas
    TV laidos „Sodžius“ archyvas
    Valstybinė kalba
    Atsakingas asmuo
    Funkcijos
    Nuorodos
    Paskirtis
    Patarimai
    Veiklos sritis
    Lietuvių kalbos dienos
    Visuomenės sveikatos biuras
  • Verslininkams
  • Investicinė ir ekonominė aplinka
    Investicinė aplinka, ekonominiai rodikliai
    Verslo sektorius
    El. sąskaitos juridiniams asmenims už atliekų tvarkymą
    Licencijos ir leidimai
    Mažmeninė prekyba
    Išorinė reklama
    Naudingos nuorodos
    Tarifai, mokesčiai ir lengvatos
  • Turistams
  • Bendra informacija
    Laisvalaikis, sportas, pramogos
    Teisės aktai
    Turizmo ir verslo informacijos centras
      Kita
  • TEISĖS AKTAI NUO 2009-Ų METŲ
  • NORMINIAI TEISĖS AKTAI 2014-2018 M.
  • ATSTOVAI SEIME
  • RIMA BAŠKIENĖ
    ARŪNAS GUMULIAUSKAS
    JUOZAS RIMKUS
  • TARNYBINĖS ETIKOS (ELGESIO) NORMOS
  • ADMINISTRACIJOS DARBO TARYBA
  • ADMINISTRACINĖS NAŠTOS MAŽINIMAS
  • GYVENAMOSIOS VIETOS DEKLARAVIMAS
  • INFORMACINĖ SISTEMA MEPIS
  • REGISTRACIJA Į IKIMOKYKLINIO / PRIEŠMOKYKLINIO UGDYMO GRUPES
  • SOCIALINĖS PARAMOS ŠEIMAI INFORMACINĖ SISTEMA (SPIS)
  • E-PASLAUGOS
  • KOVOS SU PREKYBA ŽMONĖMIS KOORDINAVIMAS
  • TERITORIJŲ PLANAVIMAS
  • Teritorijų planavimas ir statyba
    Bendrieji planai
    Specialieji planai
    Rengiami dokumentai
    Informaciniai pranešimai
    Sutartys
  • Informacija darbuotojams
  • Rajono PANORAMA
  • VARTOTOJŲ TEISIŲ APSAUGA
  •   Įstaigos meniu
  • Struktūra ir kontaktai
  • Valdymo struktūros schema
    Taryba
    Komitetai
    Komisijos
    Frakcijos
    Meras
    Mero pavaduotojas
    Mero padėjėja
    Kontrolės ir audito tarnyba
    Administracija
    Priimamojo informacija
    Savivaldybės įmonės ir įstaigos
    Savivaldybės kontroliuojamos įmonės
    Viešosios ir biudžetinės įstaigos
    Darbo grupės ir komisijos
    Seniūnijos
    Bubių seniūnija
    Ginkūnų seniūnija
    Gruzdžių seniūnija
    Kairių seniūnija
    Kuršėnų kaimiškoji
    Kuršėnų miesto
    Kužių seniūnija
    Meškuičių seniūnija
    Raudėnų seniūnija
    Šakynos seniūnija
    Šiaulių kaimiškoji
  • Teisinė informacija
  • Teisės aktai
    Teisės aktų projektai
    Tarybos sprendimų projektai
    Išvadoms gauti pateikti teisės aktų projektai
    Vyriausybei pateikti teisės aktų projektai
    Teisės aktų projektų archyvas
    Tyrimai ir analizės
    Teisės aktų pažeidimai
    Seimo kontrolierių pažymos
    Valstybės kontrolierių sprendimai
    Teismo sprendimai
    Tarnybiniai nusižengimai
    Teisinio reguliavimo stebėsena
    ES teisės aktai
    Pirminė teisinė pagalba
    Antrinė teisinė pagalba
  • Veiklos sritys
  • Korupcijos prevencija
  • Korupcijos prevencijos programos
    Korupcijos pasireiškimo tikimybė
    Korupcijos rizikos analizė
    Teisės aktų ar jų projektų antikorupcinis vertinimas
    Informacijos apie asmenį surinkimas
    Atsakingi už korupcijos prevenciją
    Antikorupcinis visuomenės švietimas
    Korupcijos rizikos valdymo vertinimas
    Pranešimai apie korupciją
    Pasiūlymai ir iniciatyvos
    Pasitikėjimo telefonas (8 41) 420472
    Antikorupcijos komisija
    Antikorupcijos komisijos veiklos ataskaitos
    Teisės aktai
    Privatūs interesai
  • Administracinė informacija
  • Nuostatai
    Planavimo dokumentai
    Teritorijų planavimas
    Strateginis planavimas
    Finansinis planavimas
    Darbo užmokestis
    Darbo užmokestis 2018 m.
    Darbo užmokestis 2017 m.
    Darbo užmokestis 2016 m.
    Darbo užmokestis 2015 m.
    Darbo užmokestis 2014 m.
    Darbo užmokestis 2013 m.
    Darbo užmokestis 2012 m.
    Darbo užmokestis 2019 m.
    Paskatinimai ir apdovanojimai
    Viešieji pirkimai
    Ataskaitos
    Pirkimų formų pavyzdžiai
    Planuojami pirkimai
    Teisės aktai
    Vykdomi pirkimai
    Biudžeto vykdymo ataskaitų rinkiniai
    Finansinių ataskaitų rinkiniai
    Ūkio subjektų priežiūra
    Vadovų darbotvarkės
    Mero darbotvarkė
    Mero pavaduotojo darbotvarkė
    Direktoriaus darbotvarkė
    Direktoriaus pavaduotojo darbotvarkė
    Suvartojamo geriamo vandens kiekis
    Tarnybiniai lengvieji automobiliai
  • Paslaugos
  • Informacijos rinkmenos
    Viešosios ir (ar) administracinės paslaugos
    Rengiamų dokumentų pavyzdžiai
    Asmenų aptarnavimo kokybė
  • Atviri duomenys
  • Asmens duomenų apsauga
  • Nuorodos
  • Valdžios elektroniniai vartai
    Valstybinės institucijos
    Kitos nuorodos
    Socialinės paramos skyrius
    Sukilėlių g. 41, LT-76337 Šiauliai
    Vardas, pavardė  Pareigos Telefonas (~*** - vidaus nr.) El. pašto adresas
    Irena Simanauskienė Skyriaus vedėja
    (veiklos uždaviniai)
    (8 41)  596 690 ~ 690,
               8 686 46 051
     irena.simanauskiene@siauliuraj.lt
    Silva Timinskienė Vedėjo pavaduotoja
    (veiklos uždaviniai)
    (8 41)  596 685 ~ 685  silva.timinskiene@siauliuraj.lt
    Dainora Mockutė Vyresn. specialistė socialinėms išmokoms
     
    (8 41)  596 683 ~ 683

     dainora.mockute@siauliuraj.lt

     Agnė Jankunec Vyresn. specialistė socialinėms išmokoms (8 41)  596 691 ~ 691  agne.jankunec@siauliuraj.lt
    Birutė  Jaškauskienė Vyr. specialistė

    (veiklos uždaviniai)
    (8 41)  596 683 ~ 683 birute.jaskauskiene@siauliuraj.lt

    Brigita Škultinė

    Vyresn. specialistė socialinėms išmokoms

    (8 41)  596 683 ~ 683

     brigita.skultine@siauliuraj.lt

    Virginija Kutkevičienė   Vyresnioji specialistė
    (8 41)  596 691 ~ 691   virginija.kutkeviciene@siauliuraj.lt
    Aldona Laukienė

    Vyriausioji specialistė

    (veiklos uždaviniai)

    (8 41)  596 689 ~ 689 aldona.laukiene@siauliuraj.lt
     

    Vyriausiasis specialistas

       
    Dalė Staponkienė

    Vyr. specialistė

    (veiklos uždaviniai)

    (8 41)  596 683 ~ 683  dale.staponkiene@siauliuraj.lt
    Eglė Petrylienė Vyresn. specialistė socialinėms išmokoms (8 41)  596 683 ~ 683

     egle.petryliene@siauliuraj.lt

    Vida Tomkevičienė Vyresn. specialistė socialinėms išmokoms (8 41)  596 682 ~ 682  vida.tomkeviciene@siauliuraj.lt
    Viktorija Savickė Vyriausioji specialistė (8 41)  596 663 ~ 663  viktorija.savicke@siauliuraj.lt

     Skyriaus vykdomi uždaviniai:

    1. analizuoja vykdomą socialinės apsaugos politiką, jos ekonominį pagrindimą, prognozuoja pagrindinius socialinius rodiklius, nustato savo veiklos prioritetus, socialinių problemų sprendimo kelius, rūpinasi socialinės atskirties prevencija;

    2. organizuoja ir vykdo Lietuvos Respublikos įstatymų, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimų ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka valstybinių ir kitų išmokų skyrimą ir mokėjimą, socialinių paslaugų įstaigų steigimą, bendradarbiavimą su nevyriausybinėmis organizacijomis, socialinių paslaugų planavimą ir jų teikimo organizavimą bei kitas Skyriaus kompetencijai priskirtas funkcijas.

    Skyrius, vykdydamas jam pavestus uždavinius, atlieka šias funkcijas:

    1. bendradarbiauja su atvejo vadybininku organizuojant, planuojant ir teikiant pagalbą šeimai, priimant sprendimus dėl paslaugų vaikui ir šeimai skyrimo, laikinosios vaiko globos (rūpybos) nustatymo, dėl laikinosios globos tęsimo, vaiko grąžinimo į šeimą, tėvų valdžios ribojimo;

    2. užtikrina būsimųjų globėjų (rūpintojų), šeimynų steigėjų dalyvių ir budinčių globotojų paiešką, o asmenims, kurie svarsto apie galimybę globoti likusius be tėvų globos vaikus, ar juos prižiūrėti globos centre, teikia nemokamas konsultacijas vaiko globos (rūpybos) ar priežiūros klausimais;

    3. užtikrina, kad būtų ieškoma galimybių likusius be tėvų globos vaikus globoti (jais rūpintis) šeimos aplinkoje – šeimoje, globos centre, šeimynoje;

    4. bendradarbiauja su kitų savivaldybių administracijomis, siekdama pasiūlyti fiziniams asmenims, pasirengusiems globoti vaikus (jais rūpintis), tačiau savo gyvenamosios vietos savivaldybėje dar nepaskirtiems vaikų globėjais (rūpintojais), globoti kitoje savivaldybėje likusius be tėvų globos vaikus ar vaikų globos institucijoje globojamus (rūpinamus) vaikus;

    5. informuoja visuomenę apie vykdomas socialines programas bei teikiamą paramą;

    6. renka, analizuoja ir kaupia informaciją apie socialinę situaciją Šiaulių rajone, socialinės paramos poreikį atskiroms socialinėms gyventojų grupėms;

    7. organizuoja socialinių paslaugų teikimą, bendradarbiaudamas su sveikatos priežiūros, švietimo įstaigomis, policija, asociacijomis, labdaros ir paramos fondais, seniūnijomis, visuomeninėmis organizacijomis, bendruomenėmis bei privačiais asmenimis ir prižiūri savivaldybės teritorijoje teikiamų paslaugų kokybę;

    8. analizuoja galiojančius įstatymus ir Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus bei kitus teisės aktus, susijusius su socialinių darbuotojų veiklos, socialinių paslaugų teikimo organizavimu, administravimu, planavimu bei mokėjimo klausimais;

    9. rengia Savivaldybės institucijų sprendimų, Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymų ir mero potvarkių projektus pagal Skyriaus kompetenciją;

    10. organizuoja socialinių paslaugų teikimą ir prižiūri Savivaldybės teritorijoje teikiamų socialinių paslaugų kokybę;

    11. kuruoja savivaldybės biudžetinių ir viešųjų įstaigų, kurių steigėja arba dalininkė yra Savivaldybės taryba, vykdomą veiklą pagal kompetenciją;

    12. testuoja asmenų, kurie kreipiasi dėl socialinių paslaugų, pajamas bei turtą;

    13. užtikrina socialinių paslaugų ir piniginių išmokų (pašalpų, kompensacijų) skyrimą ir mokėjimą įvairioms socialinėms asmenų grupėms;

    14. išduoda siuntimus asmenims į socialinės globos įstaigas;

    15. organizuoja Socialinės paramos skyrimo, Specialiųjų poreikių nustatymo, Būsto pritaikymo neįgaliesiems bei Neveiksnių asmenų būklės peržiūrėjimo komisijų darbą ir vykdo dokumentų apskaitą;

    16. vertina asmens (šeimos) finansines galimybes mokėti už socialines paslaugas ir nustato asmens (šeimos) mokėjimo už socialines paslaugas dydį;

    17. ruošia valstybės ir savivaldybės biudžetų lėšų poreikio projektus;

    18. veda socialinės paramos bei paslaugų gavėjų duomenis į socialinės paramos apskaitos sistemą ,,Parama“ (toliau – Parama) ir socialinės paramos šeimai informacinę sistemą (toliau – SPIS);

    19. formuoja, tvarko ir teisės aktų nustatyta tvarka perduoda Šiaulių apskrities archyvui išmokų gavėjų bylas;

    20. rengia statistines ataskaitas socialinės paramos bei socialinių paslaugų klausimais;

    21. rengia ir pagrindžia biudžeto lėšoms gauti sąmatas, pateikia išsamias lėšų panaudojimo ataskaitas Socialinės apsaugos ir darbo ministerijai, Savivaldybės administracijos Finansų skyriui ir kitoms institucijoms pagal kompetenciją;

    22. vykdo išankstinę, einamąją ir paskesniąją finansinę kontrolę;

    23. atstovauja Savivaldybės administracijos direktoriaus interesams visų instancijų teismuose dėl asmens veiksnumo apribojimo, teikia išvadas / atsiliepimus globos / rūpybos nustatymo bei globėjo ar rūpintojo paskyrimo klausimais, kartu su seniūnijų specialistais socialiniam darbui prižiūri globėjų ir rūpintojų pareigų vykdymą;

    24. koordinuoja asmens gebėjimo pasirūpinti savimi ir priimti kasdienius sprendimus vertinimo ir išvadų pateikimo procesą;

    25. išduoda fiziniams asmenims Neįgaliojo, šalpos (socialinės) pensijos gavėjo (pensininko) ir šalpos kompensacijos gavėjo pažymėjimus, vykdo jų apskaitą;

    26. išduoda pažymas apie gaunamas (negaunamas) išmokas;

    27. koordinuoja socialinį darbą seniūnijose, siekdamas socialinių garantijų bei saugumo užtikrinimo asmenims, turintiems socialinių problemų;

    28. nagrinėja rajono gyventojų prašymus ir skundus socialiniais klausimais;

    29. inicijuoja kvalifikacijos kėlimą seniūnijų specialistams socialiniam darbui bei Skyriaus specialistams;

    30. ruošia Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymų projektus dėl asmens (šeimos) dalinio ar visiško atleidimo nuo mokėjimo už socialines paslaugas;

    31. inicijuoja stacionarių ir nestacionarių (institucinių ir neinstitucinių) socialinių įstaigų steigimą vaikams, moterims, patyrusioms smurtą, socialinės rizikos grupės asmenims, pensinio amžiaus ir neįgaliesiems asmenims;

    32. rūpinasi socialinių paslaugų infrastruktūros plėtra, analizuoja socialinių paslaugų teikimo galimybes bendruomenėse;

    33. vykdo Būsto pritaikymo žmonėms su negalia programos rajone įgyvendinimą;

    34. nustato specialiųjų poreikių lygį senatvės pensinio amžiaus sulaukusiems asmenims, priima sprendimą dėl jų tenkinimo bei vykdo jų apskaitą;

    35. ruošia sprendimus dėl socialinių paslaugų asmeniui (šeimai) skyrimo, sustabdymo ar nutraukimo;

    36. organizuoja socialinės priežiūros teikimą globojamo (rūpinamo) vaiko tėvams, pagalbą vaikus globojančiai šeimai ir socialinės globos įstaigai socialinės globos klausimais;

    37. analizuoja rajono gyventojų socialinius poreikius, socialinių problemų atsiradimo priežastis, tikslina ir vertina socialinių problemų sprendimo bei socialinės paramos teikimo metodus, tikslus ir naujas galimybes;

    38. administruoja socialinės paramos mokiniams įstatymo įgyvendinimą (mokinių nemokamas maitinimas bei paramos mokinio reikmenimis įsigyti skyrimas), nepasiturinčių šeimų, deklaruojančių gyvenamąją vietą arba gyvenančių savivaldybės teritorijoje, mokiniams;

    39. planuoja įvairias socialinės paramos ir socialinių paslaugų rūšis;

    40. vykdo viešuosius pirkimus Savivaldybės administracijos nustatyta tvarka, ruošia paslaugų, prekių ir darbų specifikacijas, sutarčių projektus ir koordinuoja jų vykdymą. Teikia planuojamų pirkimų planus pagal skyriaus kompetenciją;

    41. įgyvendina Europos pagalbos labiausiai skurstantiems asmenims fondo projektus: ,,Parama maisto produktais“ ir ,,Parama higienos prekėmis“;

    42. taiko Europos Bendrijos Reglamento 1408/71 ir Reglamento 574/72 nuostatas, skiriant išmokas šeimoms, bendradarbiauja su Užsienio išmokų tarnyba;

    43. organizuoja socialinės reabilitacijos neįgaliesiems bendruomenėje projektų atranką ir vertinimą, kontroliuoja projekto įgyvendinimą;

    44. dalyvauja darbo grupių ir komisijų veikloje;

    45. dalyvauja rengiant savivaldybės Strateginę plėtros programą, rengia ir įgyvedina kuruojamos srities programas ir / ar priemones;

    46. nustato teisę į kredito ir palūkanų apmokėjimą už asmens, turinčio teisę į būsto šildymo išlaidų kompensaciją, rengia pažymas, patvirtinančias būsto savininko teisę į kreditą ir perduoda jas bendrojo naudojimo objekto valdytojui savivaldybės programos įgyvendinimo administratoriui;

    47. ruošia teikimus Socialinės apsaugos ir darbo ministerijai dėl Lietuvos Respublikos antrojo laipsnio valstybinės pensijos daugiavaikei (-iui) motinai / tėvui skyrimo;

    48. pagal kompetenciją rengia sutarčių projektus ir vykdo jš įgyvendinimo priežiūrą;

    49. pildo darbo laiko apskaitos žiniaraščius;

    50. tvirtina pateiktų dokumentų nuorašus;

    51. teikia Savivaldybės administracijos Teisės ir personalo administravimo skyriui dokumentus dėl permokų išieškojimo iš socialinių išmokų gavėjų teismine tvarka.

    52. teikia informaciją savivaldybės tinklalapyje apie socialinių paslaugų bei socialinės paramos skyrimo teisės aktų pokyčius.

    Spausdinimo versija   Paskutinis atnaujinimas: 2019-09-13 13:58:17 Atgal
    © 2013 Šiaulių rajono savivaldybė.
    Sprendimas: Idamas, naudojama Smart Web sistema.