2019 m. spalio 17 d., ketvirtadienis
Spausdinti puslapio vidurį
Naujienos
ĮVYKO PIRMOJI KURŠĖNŲ VYTAUTO VITKAUSKO BIBLIOTEKOS VAIKŲ LITERATŪROS SKYRIAUS VYKDOMO PROJEKTO „MEDIJOS – KŪRYBINĖS TECHNOLOGIJOS“ VEIKLA

2019 m. rugsėjo 26 d. Šiaulių rajono savivaldybės kultūros centro parodų salėje įvyko pirmoji Kuršėnų Vytauto Vitkausko bibliotekos Vaikų literatūros skyriaus vykdomo projekto „Medijos – kūrybinės technologijos“ veikla, diskusinė paskaita „Sutartis su medijomis“. Projektą dalinai finansuoja Lietuvos kultūros taryba. Projekto tikslas - didinti Šiaulių rajono jaunimo kūrybinių veiklų įvairovę populiarinant technologinę kūrybą per platesnį kultūros paminklų ir kompiuterinių žaidimų kūrimą bei medijų pažinimą.

 

Projektu svarbu informuoti jaunąją kartą, kaip saugiai kurti, naudotis, interpretuoti, teisingai vertinti informaciją jų pamėgtose IT medijose (žaidimuose, socialiniuose tinkluose). O viena iš kūrybinių medijų formų - kompiuteriniai žaidimai, populiarūs ne tik laisvalaikio praleidimui, bet ir gebėjimui kūrybiškai valdyti medijų iššūkius, sukuriant naujus, unikalius kompiuterinius žaidimus ir taip įprasminant naują savo kūrybinės raiškos formą. Sukurtus žaidimus bus galima atskirti nuo programos ir laisvai dalintis, viešinti, eksportuoti į kitas, pvz., Android platformas (planšetes ar mobiliuosius įrenginius).

Pirmąją projektinę veiklą vedė lektorė, skaitmeninių mokymų priemonių naudojimo ugdyme švietimo konsultantė Jolanta Kvedarienė. Dalyvavę įvairių mokyklų 5-8 klasių moksleiviai su mokytojais turėjo galimybę praturtinti savo žinių bagažą apie žalingo turinio atpažinimą internete (socialiniuose tinkluose, žaidimuose), tykančiais pavojais kompiuterinių žaidimų pasaulyje. Visi drauge aiškinosi, kaip kurti legalius ir saugius užsiėmimus internete. Lektorė pristatė skaitmeninio pasaulio statistiką ir kompiuterinių žaidimų vietą joje, analizavo socialinių medijų žemėlapį. Žinoma, neaplenkta ir besaikio interneto, komunikacijos priemonių ir kompiuterinių žaidimų naudojimo pasekmių tema. O kad susitikimas taptų įdomesnis ir žinias jaunimas įsisavintų dar geriau lektorė buvo paruošusi keletą žaismingų klausimų bei užduočių apie informacines technologijas, aktyviausieji apdovanoti prizais. Džiugu, jog moksleiviai aktyviai įsiliejo į diskusiją ir noriai domėjosi nauja informacija. Tokio pat didžiulio būrio informacinių technologijų mėgėjų laukiame ir sekančioje projekto veikloje tai artėjančioje dviejų dienų dieninėje edukacinėje-kūrybinėje žaidimų kūrimo stovykloje, kuri vyks 2019 m. spalio 19-20 d.

Karolina Jasiukevičiūtė,

Kuršėnų Vytauto Vitkausko bibliotekos vedėjos pavaduotoja, projekto vadovė

Projektą remia             Projekto partneris              Projektą vykdo

           

 

Twitter Facebook

Jūsų komentaras
Vardas:
El. pašto adresas:
Įveskite patvirtinimo kodą, kurį matote paveikslėlyje
AntiSpam






komentarų nėra
Spausdinimo versija Atgal